Lucide dromen en BLE's: De tweede uittreding

Op deze site zijn mijn persoonlijke ervaringen beschreven met lucide dromen en uittredingservaringen. Er is ook een Engelse versie in bewerking die "Uittredingen" heet. Dat deze Nederlandstalige versie een Engelse naam heeft en de Engelse een Nederlandse naam komt omdat ik nog maar een "verse" blogger ben! En het is wel grappig want we hebben het min of meer over de omgekeerde wereld!

Thursday, July 07, 2005

De tweede uittreding

De tweede uittreding was pas een paar jaar later in een ander huis. Dat was in een periode waarin ik veel stress had gehad en misschien daardoor gevoeliger voor dit soort dingen. Ik was pas daarvoor van de trap gevallen en had nu ineens 's nachts een soort uittreding. Maar ik wist wat het was en wilde uit nieuwsgierigheid toch eens verder op onderzoek uit. Het vreemde was dat toen ik bij de trap kwam, ik niet naar beneden durfde omdat ik geen lichaam had en die val van de trap lag nog vers in mijn geheugen! Onlogischerwijze ben ik toen door het raam van de badkamer naar buiten gegaan (wat in het echt natuurlijk veel gevaarlijker zou zijn) Maar ik kwam niet in mijn eigen straat terecht, maar in een hele vreemde straat. Het regende en ik had het idee dat ik de druppels echt kon voelen. Daarna kwam ik in een droom terecht en werd korte tijd later wakker. Mijn hele lijf voelde een soort verdoofd.
Daarna heb ik regelmatig van dit soort dingen meegemaakt. Maar ik kan niet heel gecontroleerd allerlei dingen zelf regelen. Wel heb ik gehad dat, als ik door een deur of raam ging, ik dan het gevoel had alsof ik ook echt door die materie heen ging. Dat was met deze uittreding ook zo. Toen ik door dat badkamerraam heen ging voelde ik me door de materie heen gaan. Maar het leek wel of ik microscopisch klein was en het raam heel dik.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home