Lucide dromen en BLE's: Een opmerkelijke gezamenlijke droom

Op deze site zijn mijn persoonlijke ervaringen beschreven met lucide dromen en uittredingservaringen. Er is ook een Engelse versie in bewerking die "Uittredingen" heet. Dat deze Nederlandstalige versie een Engelse naam heeft en de Engelse een Nederlandse naam komt omdat ik nog maar een "verse" blogger ben! En het is wel grappig want we hebben het min of meer over de omgekeerde wereld!

Friday, July 22, 2005

Een opmerkelijke gezamenlijke droom



Deze lucide droom had ik in januari 1997. Ik had daarvoor een ongelukje gehad. Ik was van de trap gevallen en had beide voeten bezeerd en ik kon bijna niet lopen. Ik heb toen 10 dagen in de ziektewet gelopen. Ik had een lucide droom waarbij ik heel laag over een grasveld zweefde. Het gras rook heerlijk, alsof het zojuist gemaaid was. Ik merkte dat mijn dochter Linda (die toen bijna 17 jaar oud was) naast me vloog en het voelde heerlijk dat vliegen. Na een tijdje vlogen we hoger en ik had ineens mijn neefje Marc op mijn arm. Marc was toendertijd 6 maar in mijn droom was hij nog een baby. Toen ik wakker werd voelde ik me happy, waarom weet ik niet. Ik belde die dag mijn zus om haar te vertellen dat ik van de trap was gevallen. Maar ik kreeg mijn neefje Marc aan de telefoon en voordat ik ook maar iets kon zeggen, vertelde hij me wat hij die nacht gedroomd had en dat was zeer opmerkelijk. Hij zei dat hij droomde dat ik zijn moeder was en dat we aan het vliegen waren en dat ik hem op de arm hield omdat hij nog zo klein was en dat hij gedroomd had dat ik van de trap was gevallen. Ik was behoorlijk verbaasd want dat kon hij toen nog helemaal niet weten, maar toen ik mijn zus aan de telefoon had, vertelde ze dat hij dat wel vaker had. We hadden dus eigenlijk in elkaars droom gezeten. Zoiets heb ik nooit eerder meegemaakt. Of misschien zaten we in een andere dimensie, zou misschien ook nog kunnen??


Marc en Linda in 2005

klik op het plaatje voor een vergroting

0 Comments:

Post a Comment

<< Home